ACCESS BARS ve skolach

Škola je místo plné podnětů, učení a kontroly. Není divu, že děti často pociťují úzkost, neklid, stres a nedostatek pozornosti, což se může projevit zhoršenými výsledky, křehkostí a nedůvěrou.
Kombinace školních požadavků, rodinných situací a mimoškolních aktivit často vede k únavě, zmatenosti a pocitu, že musíme fungovat naplno už od útlého věku.
Co kdybychom už ve školním věku zaseli semínko uvědomění a umožnili dětem prozkoumat svůj neomezený potenciál? Co kdyby učení a růst byly pro všechny jednodušší a radostnější?


Jak by mohla vypadat škola snů?

  • Chyby nejsou tragédie, ale možnost učit se a zkoušet znovu
  • Děti se nebály odpovídat a ptát se
  • Snižuje se stres, rozptýlenost, napětí a agresivita
  • Žáci jsou klidnější, soustředěnější a vnímavější

Pro učitele pak platí:

  • Nižší hladina stresu a únavy
  • Rozpuštění soudů a předsudků, které brání v práci
  • Nový, otevřený vztah s žáky
  • Možnost rychle zklidnit třídu a udržet pozornost

Co je Access Bars®?

Access Bars® vzniklo v roce 1990 v USA a je uznávanou metodou po celém světě – ve školách, korporacích i mezi terapeuty.

  • Systém 32 bodů na hlavě, každý bod propojený s určitou životní oblastí
  • Jemný dotek uvolňuje myšlenky, emoce a přesvědčení, které nás drží v stresu, pochybnostech či strachu
  • Body rozpouštějí polaritu myšlenek (negativní i přehnaně pozitivní) a umožňují nové možnosti a lehkost
  • Metoda podporuje koncentraci, klid, sebevědomí a zlepšení vztahů

Access Bars® umožňuje propustit vše, co už není užitečné, a znovu nalézt přirozenou svobodu a radost ze života.


Přínosy Access Bars® ve školách

Didaktika a učení:

  • Lepší zvládání stresu
  • Zlepšení koncentrace při přípravě a zkouškách
  • Lepší výsledky testů

Sociální a vztahová oblast:

  • Úbytek agresivity a šikany
  • Posílení sounáležitosti a důvěry mezi žáky
  • Zvýšení sebevědomí a aktivní účast ve třídě

Rodinné vztahy:

  • Lepší komunikace mezi sourozenci
  • Lepší vztahy rodič-dítě

Zdraví a psychika:

  • Snížení úzkosti a stresu
  • Méně zlých snů a psychosomatických příznaků (bolesti hlavy, nechutenství, nevolnost)

Jak to funguje ve škole?

  • Krátký seminář pro pedagogický sbor – 4–5 hodin, včetně certifikátu pro DVPP
  • Seminář vhodný jako relaxační chvilka ve výuce – podporuje well-being a psychohygienu
  • Žáci i učitelé se učí metodu Access Bars®, která podporuje klid, koncentraci a lepší soužití ve třídě
  • Metodu lze kombinovat s více než 20 lety zkušeností s žáky s ADHD, autismem, poruchami učení a chování

Možnosti Access Bars®

  • Žáci se učí s větší radostí a lehkostí
  • Odstraňuje se strach ze selhání a předsudky, které blokují učení
  • Učitelé i děti získávají prostředí bez stresu, soudů a napětí
  • Celková atmosféra školy se stává radostnou, podporující a bezpečnou

Pro více informací mě můžete kontaktovat.